Gun Forums banner
1 - 20 of 35 Posts

·
Registered
Joined
·
885 Posts
Discussion Starter · #1 ·
anyone have one? im moving out of CA soon and im putting together a gun list and i wanna know how you guys feel about this gun. i am gonna TRY to get the SBR model.
 

·
Premium Member
Joined
·
7,393 Posts
Not worth the money IMHO. Get something more proven by time on the market.
 

·
Fanatical Feline
Joined
·
5,279 Posts
They are very fun to shoot, The ammo is still a tad on the expensive side but it is indeed a nice weapon to have at the range.
 

·
Premium Member
Joined
·
1,882 Posts
Depending on where you move in CA, will be a big deal. SoCal, where I live isn't the most rifle friendly area, so check if your in an area that you can safely go out and shoot a rifle. Safely meaning you won't hurt someone else and you won't be shooting something that may get confiscated.

This should confuse you enough:

http://ag.ca.gov/firearms/

I dunno. a PS90 with a 10 round magazine seems like a waste of design.
 

·
Premium Member
Joined
·
7,393 Posts
Im really looking hard at a Vector Arms V93 which is a HK33 clone. If reccomend one of those.
 

·
Registered
Joined
·
885 Posts
Discussion Starter · #14 ·
thats pretty nice but i am liking the V51 sbr cause it looks alot like my airsoft gun and i have wanted one forever. i cannot wait to get out of CA. i just dont know whart im gonna do if i ever come back.
 

·
Registered
Joined
·
885 Posts
Discussion Starter · #16 ·
lol so heres my list

1. Dragunov
2. M4
3. AK47 and or 74
4. PS90 SBR
5. G3
6. 37mm / 40mm launcher
7. Barret 50 cal
8. M1A

and lots more...wow this makes me look like im planning a robbery lol but im not.
 

·
Premium Member
Joined
·
7,393 Posts
xxG3xx said:
lol so heres my list

1. Dragunov
2. M4
3. AK47 and or 74
4. PS90 SBR
5. G3
6. 37mm / 40mm launcher
7. Barret 50 cal
8. M1A

and lots more...wow this makes me look like im planning a robbery lol but im not.

Well the Dragunov part is a hard one to fill since the lucky few who have one or the sporter Tiger version are not giving them up and if they do, they are not cheap. In 1996 there was an arms agreement with Russian in which they agreed to not export any SVD in any form to the USA. So its never coming back, just like Chinese pistols and rifles.

Closest thing you can get is a Yugo or Romy look a like that runs on the AK gas system insted of the SVD system.
 

·
Registered
Joined
·
138 Posts
xxG3xx said:
i was already thinkin about a romy :)
Century is sitting on a pile of PSL's. Supposedly these are made by the same contractor that builds for the Romanian military. $770 w/ scope, 2 mags, & soft case.
 

·
Registered
Joined
·
885 Posts
Discussion Starter · #20 ·
speaker said:
Century is sitting on a pile of PSL's. Supposedly these are made by the same contractor that builds for the Romanian military. $770 w/ scope, 2 mags, & soft case.

LINK??????
 
1 - 20 of 35 Posts
Top