Gun Forums banner

1 - 12 of 12 Posts

·
Fanatical Feline
Joined
·
5,279 Posts
Discussion Starter · #1 ·
So I was at work looking in the new catalog for our distributors when I see this mag with the top opened where you just drop bullets into it... I yelled quite loud "Why the hell dident I think of that!?!"

I have to buy one to try it out..




http://www.cammenga.com/cammenga-products.php?category=5

Awesome idea..


Also some nice full auto videos on that site :)


.
 

·
Registered
Joined
·
3,143 Posts
it seems so simple - yet so complex


LOL


kinda like those damn foofoo drink umbrella's
 

·
Plays Counter Strike and knows everything about gu
Joined
·
1,099 Posts
When I first saw this, I thought it would be about compasses.
That's kind of a wierd jump from compasses to magazines.

But I always thought the same thing about japanese manufacturers that make automobiles and T.V.'s.:)
 

·
Negative Nancy
Joined
·
1,164 Posts
too bad they're pieces of crap. eventually the front slide stops staying closed and starts sliding open while firing.

that and if you pull it open and close it without rounds in it it could probably break your fingers.
 

·
Negative Nancy
Joined
·
1,164 Posts
fatcat said:
alright, just wondering.
don't get me wrong, i think it's a fantastic idea, it just seems like either they didn't R&D it enough or maybe we have a crap one.

even if it did work though releasing a compressed mag spring anywhere near your hands is dangerous.
 

·
Fanatical Feline
Joined
·
5,279 Posts
Discussion Starter · #12 ·
Oh yeah, I bet it would. I had a floor plate snap out of a cheap AR mag and cut my face fairly bad. Under that pressure I dont want my fingers in the way.
 
1 - 12 of 12 Posts
Top